czwartek, 11 czerwca 2015

Makeup Revolution - I Heart Chocolate - Przegląd kolorów + opinia

Hej :)
Dzisiaj kolejny post z serii "Przegląd kolorów". Przyjrzymy się sławnej paletce Makeup Revolution-  I Heart Chocolate.  Jest to paleta robiona na styl Chocolate Bar od Too Faced.  Nie posiadam niestety tej od Too Faced, więc nie mogę ich porównać.  Chcecie poznać  mleczną czekoladkę? Zapraszam do dalej części postu.


Paleta składa się w 16 cieni: 6 matowych, 3 z drobinkami, 6 metalicznych i  1 perłowy.  Mają zabawne  i wpadające w ucho nazwy. Kolor cieni przedstawiony na opakowaniu znacznie dobiega od rzeczywistego.  Ważą 22g i zamknięte są w solidnym, plastikowym opakowaniu z dużym lusterkiem. Opakowanie imituje tabliczkę czekolady do tego stopnia, że chce się ją ugryźć Do cieni otrzymujemy pacynkę- ja wyrzuciłam ją zaraz po otwarciu palety.  Paleta ma podobno pachnieć czekoladą z orzechami, ale ja czuję tylko sztuczny zapach przypominający klej do tapet. 

Jak jest w utrzymywaniem się cieni? Cóż... Zawsze stosuję bazę, więc cienie trzymają się cały dzień na swoim miejscu. Ich wadą jest jednak osypywanie zwłaszcza tych z drobinkami.Niestety jak przypadło na maty jasne kolory są słabo widoczne na skórze, ale ratuje je baza.

Dostępność? Głównie w drogeriach internetowych.  Coraz częściej można znaleźć palety z  rodziny czekoladek w drogeriach lokalnych np: Kosmyk czy Jasmin. Cena oscyluje w okolicach 40 zł.

Podsumowując, paletka jest godna polecenia. Cienie się długo utrzymują, ale osypują, Można stworzyć nimi ciekawe makijaże wieczorowe i dzienne. Minusem może być dostępność i zapach.
Myślę, ze liczne plusy niwelują te kilka minusów.  Polecam i nie mogę się doczekać, aż dokupię kiedyś kolejne. Marzą mi się oj marzą <3

Ocena: 4/5

A teraz zapraszam do obejrzenia zdjęć.  Swatche robione są na skórze, bez bazy.




 



A teraz kilka zdjęć z bliska:) Uwielbiam te kolory <3

Od lewej: You Need Love, Piece Me Together, One More Piece
Od lewej: Love Torn, Stolen Chocolate, Thank Friday.
Od lewej: More! , Pleasure Girl, Meet Chocolate

Od lewej: Unforgiveable, Love Divine, Smooth Criminal
Od lewej: Chocolate Love, You Need More, What A Way to Go
Endorphins Ready!
A teraz czas na ogólne swatche. Kolory swatchowane rzędami, od lewej do prawej




Pierwszy rząd
2. rząd
3. rząd



No to tyle na dziś. Co sądzicie o tych "czekoladowych" cieniach? Macie którąś z paletek? Jak się spisuje?

Czekam na komentarze i nowe obserwacje. Jest to dla mnie niesamowita motywacja :)

Pozdrawiam,
Sylwia 






24 komentarze:

  1. Świetne cienie :)
    Nie widziałam nigdy czekoladowych cieni! xD
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz jakie cuda :D Czego to jeszcze nie wymyślą :D Ale nie powiem opakowanie jest mega słodkie :D

      Usuń
  2. wczoraj do mnie też przyszła ta paletka :) jestem zaskoczona jakością - zarówno cieni jak i opakowania, za tą kwote wypada zdecydowanie lepiej niż paletki Sleek :) a mi zapach nie przeszkadza w sumie, choc faktycznie czekolady z orzechami nie wyczuwam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak jest lepsza niż Au naturell ze Sleeka:D Swoja drogą, dodam przegląd kolorów i tej palety :)

      Usuń
  3. Nie skusiłam się jeszcze na żadną czekoladkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj, cena jak najbardziej odpowiednia do jakości :)

      Usuń
  4. piękne kolory, ale mam już takich dużo :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam death by chocolate - ładne kolory ale jakość cieni bardzo słaba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmmm, może w ciemnej czekoladce faktycznie sa gorszej jakości cienie;/

      Usuń
  6. Piękne ma kolorki :) Muszę sobie w końcu sprawić tą paletkę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo słyszałam już o tej paletce. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te cienie są obłędne :)
    http://vkrzeszevska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. kolory cieni są cudowne, ale jeszcze bardziej podoba mi się samo opakowanie ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę się koniecznie w nią zaopatrzyc! Jest świetna i bardzooo polecana :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej podoba mi się opakowanie palety! :D Kupiłabym ją, ale mam szlaban po kupieniu dwóch palet Zoevy :P

    OdpowiedzUsuń