wtorek, 14 lipca 2015

Zabójczy zapach? - Katy Perry Killer Queen

Hej :)
Dzisiaj post z serii zapachowej. Przedstawię Wam perfumy, do których początkowo nie byłam przekonana.Mowa tutaj o zapachu Katy Perry Killer Queen. Dostałam te perfumy pod choinkę jako dodatek do prezentu. Zastanawiacie się pewnie dlatego nie byłam do nich przekonana? Otóż, marzyły mi się wówczas nowe perfumy Beyonce. Jak na złość <wtedy> dostała je moja sis, a ja perfumy od Katy Perry. Brak przekonania zniknął w momencie powąchania ich. Była to miłość od pierwszego....  "wąchnięcia" (?!). Zapach zauroczył mnie od razu. Chcecie dowiedzieć się więcej? Zapraszam do dalszej części wpisu.

Opakowanie: Flakonik perfum przypomina czerwony diament. Wykonany jest z półtransparentnego szkła. Wygląda on dość ciekawie i solidnie. Jednak zakrętka imitująca koronę jest plastikowa i łatwo ją zepsuć. Jeśli chodzi o wykonanie szkiełka to  również jest wykonanie porządnie. Muszę powiedzieć, że posiadałam/posiadam tylko i wyłącznie szkiełka. Jak dla mnie spisują się rewelacyjnie i nie czuję potrzeby zakupu zapachu o większym stężeniu  perfum.

Zapach: Killer Queen to bardzo słodki i wyrazisty zapach. Nie jest duszący, lecz tajemniczy i przyciągający uwagę. Bardzo mi się podoba. Wielokrotnie słyszałam pochlebne opinie gdy "byłam w niego ubrana". Podobają się również mojemu W.
Wstawiam również spis nut zapachowych:)

nuta głowy: leśne jagody, ciemna śliwka, bergamotka
nuta serca: czerwona celozja, naturalny jaśmin sambac, tęczowa plumeria
nuta bazy: kaszmeran, serce paczuli, płynna pralinka 

Trwałość: Zapach jest niezwykle długotrwały. Psikając się rano, czuję je jeszcze wieczorem. Nawet na następny dzień jest wyczuwalny na ubraniach.

Dostępność i cena: Produkt kupimy w każdej drogerii- mniejszej i większej- oraz na róznych stronach internetowych. Stacjonarnie ceny wahają się między 30- 35zł za szkiełko. A jak z tymi w diamentowym opakowaniu? Strona Douglasa podaje,że za 30ml musimy zapłacić 105zł, za 50- 145zł a za 100- 209zł. Ceny te wydają mi się bardzo zawyżone, dlatego warto porównać ceny w innych drogeriach lub kupić w internecie  dużo taniej.

Opinia: Myślę, że Killer Queen będzie pasował zarówno nastolatkom jak i osobom dorosłym. Jest piękny, słodki i kuszący. Cena szkiełka to nieco ponad 30zł za 75 ml, także bardzo się opłaca. Jesli lubicie słodkie zapachy, to ten jest dla Was stworzony.





Miałyście ten zapach? Co o nim sądzicie?  Jakie inne zapachy polecacie ?

1 komentarz:

  1. Jeszcze nie miałam tych perfum! :)
    Ja używam mgiełek z Avonu , mają śliczny zapach i są rożne rodzaje!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń