czwartek, 4 czerwca 2015

Rossmannowe i pomaturalne zakupy

Hej :)

Na wielu blogach pojawił się wpis na temat rossmannowskich promocji. Nie może zabraknąć go i u mnie. Jest to pierwszy wpis, wiec mam cichą nadzieję, że pomożecie mi się dalej rozwijać. No to zaczynamy. Dodam, że ceny są podane orientacyjnie. Wyrzuciłam paragony i nie mam jak podać cen ;/

Tydzień pierwszy:


Jako, że -49% kusiło i to bardzo postanowiłam skusić się na róże i rozświetlacz. Za namową ekspedientki kupiłam: Wibo DIamond Illuminator, Smooth'n Wear Blusher  nr 3 i Lovely  Natural  Beauty Blusher nr 05. Wszystkie kosztował ok. 4-5 zł, także żaden majątek.  Chciałam kupić również coś lekkiego na lato. Zdecydowałam się na krem BB od Miss Sporty- Morning Baby BB Cream Matte (5 zł). Nie mogło zabraknąć moich ulubieńców. Mowa tutaj o  pudrach Rimmel Stay Matte w kolorze 001 Transparent  (12 zł sztuka) i korektorach Maybelline Affinitone nr 01 (13 zł sztuka)

Tydzień drugi: 

Oczy.  Nie mogłam przejść obojętnie obok sprawdzonych kosmetyków, stąd obecność tuszy: Wibo Growing Lasches Stimulator Mascara ( 5zł), Lovely Curling Pump Up Mascara (5zł) i Maybelline The Rocket Volum'Express (14zł).  Dodatkowo ( tak jakbym nie miała wielu tuszy....) do koszyka wpadł tusz Maybelline  The Colosal Volum' Express (13 zł).Dalej... Paletka Lovely Clacssic Nude Make Up Kit (6zł). Kusiła mnie już dawno, ale dopiero podczas rossmannowej promocji się na nią skusiłam. I ostatnie dwie rzeczy. Lovely Nude Eye Pencil (3zł)w kolorze cielistym i Lovely Eye Brightener nr 2(4zł)- biały. Chciałam kupić w kolorze cielistym ale były same wymacane;/ 

Tydzień trzeci:

I tu muszę powiedzieć, że poszalałam.  Kupiłam dwa balsamy koloryzujące Rimmel Lasting  Finish Color Blush 100 Give me a cuddle i 110 Make me blush ( 13zł). Kupiłam je bo są idealne na co dzień.  Kupiłam również Bourjois Color Boost 02 Fuchsia Libre (18 zł), Miss Sporty Perfeckt Color Lipstick  014 Blushed  again! (6zł) MS Instant Lip Colour&Shine( 7zł) i Rimmel Oh My Gloss! 150 Glossaholic (11zł). Nie mogło zabraknąć również konturówek. Nabyłam Wibo Long-Lasting Liner  i Lovely Perfect Line nr 2 (3-4zł). Myślicie , że to już wszystko ? Ależ skąd! Jestem lakieromaniaczką....
Ooo taak. Moje nowe maleństwa. ( Od lewej, od góry) Miss Sporty 550 (4zł), Rimmel: 405 Rose Libertine, 408 Peachella, 335 Gimme Some Of That, 322 Neon Fest, 498 Rain Rain Go Away (wszystkie 5zł), MS 065 (5zł) i Sally Hansen 240 Baby Blue (7zł).
(Od lewej, dolny rząd). Lovely Pastel Pepper nr 2, Wibo: WOW Glamous Sand nr 6, WOW Mixsand nr 2, WOW Granite Sand nr 1, WOW Granite Summer nr 1,  Chic Matte  nr 1,2 (wszystkie 4-5zł)


Tydzień Pielęgnacyjny:

Tutaj znacznie mniej kosmetyków. Na początek dwaj ulubieńczu Ziaja de-makijaż dwufazowy (4zł) i Garnier  Płyn Micelarny 3 w 1 skóra wrażliwa ( 8zł). Kończył mi się tonik aloeasowy, więc zakupiłam Ziaja tonik ogórkowy (4zł). Już poza promocją zakupiłam  Rival de Loop płyn dwufazowy (4zł), Isana Sommer Dusche (2,5zł) i pojemniczki podróżne ( po 2 zł).

I na koniec: Pomaturalna nagroda ode mnie dla mnie.:D


Jako, że po znanym  ustnym egzaminie z Języka polskiego (Obawiałam się go najbardziej), miałam chwile czasu , to skoczyłam na szybko do Kosmyka. Kupiłam kolejne opakowanie  korektora Catrice Camouflage Cream -010 Ivory (12zł). Kolejnymi zachciankami są: Catrice Ultramate Colour 390 On The Pink Side Of Life (16 zł), Essence Longlasting Lipstick  13 Love me(10zł) i Lipliner  12 Wish Me A Rose (5 zł)


To wszystko na dziś. Co sądzicie o moich zakupach ? Miałyście, któreś z tych rzeczy? Dajcie mi znać!

Sylwia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz